28/9-09

Ja, då har ja varit ur dålig på att uppdatera igen. Förlåt!
Men kände det att förra veckan var ingen bra vecka, var jätte nere då.
Så det kändes som ni fått tillräkligt med depp-inlägg. Så ja lät bil att blogga isället.

Sen i helgen har det ju hänt grejer :)
Började med att ja o Johanna sprang på Gränby nästan hela dagen på lördagen. Hittade en jätte söt stickad klänning som satt bra redan första gången ja pröva. De köpte ja efter att ja hängt in undan den ett par timmar. Det är ju sällan man hittar något i första affären man går in i, ni vet vad ja menar ;)

Slutade med att ja shoppade den och ett par nya örhängen som vekligen behövdes!
Vid tre tiden kände vi oss färdiga o lite slitna..båda ville hem för att vi skulle ju ändå ses vid 17.30 igen, då för att äta middag med ett par arbetskamrater. Så ja drog hem och softa lite och fixade mig efter att ja var klar var det dags o gå till Aspentos där en mycket trevlig middag väntade.
Tyckte det var mycket trevligt och det var väldigt uppskattat från min sida att det var några som kunde och ville komma på så kort varsel. =) Den middagen glömmer ja inte!

Mina arbetskamrater de är för fina. De hade köpt present till mig oxå, hihi...en väska med godis..sen en fin fin blöja som de dekorerat så fint med en blomman. Sist men inte minst fick ja en urinpåse med cola! =) Tror de vet att ja gillar cola ;)
Sen Kims tal, det var bara för fint. Jag har ju liksom inte hunnit göra några tokigheter så det var bara fina saker med :)
Kommer faktiskt sakna dom!

Det var inte slut på överraskingar kan ja säga. För när ja minst väntade mig det så tog Johanna upp en liten present. Det var det finaste armband ja kunde ha fått! :) Det kunde ha stått "Kristins" på det, för det var verkligen i min smak. Så nu har Johanna ett likadant i guld och vit (tror att det var vit)  o jag har ett som är silver o rosa.
Ska ha det på mig när ja behöver lite av Johannas enorma energi :P hehe

Efter aspentos gick vi hem till Johanna och hade lite förfest. Trevligt det med. Sen blev det utgång..var inte lika trevligt..Fast ja vet inte, Salluhallen är roligt men det var lite folk tyckte ja.
Sen gick vi bort till Etage där var det som det brukade...

Måste bara ställa en fråga, är det så att man dansar med någon och personen "smittar" av sig sin svettlukt på den han dansar med, känner inte människan att han luktar då? Det var tydligt att killen som Johanna dansa med inte gjorde det.
Tur att det fanns tvål och vatten på toaletten. Tur att ja dansa med hans kompis :P (haha)

Kvällen slutade med att ja åkte buss hem.

Söndagen var inte rolig! Hade svinont i huvudet. Det gick inte över på hela dagen. Måste ha haft bakfylleont samtidigt som någon slags släng av migrän. För att inte ens kunna röra sig utan att det känns som huvudet ska sprängas det är inte normalt.
Så ja sov nästan hela dagen. Fram tills mamma ringde vid 20.00. Låg sedan i mörka sovrummet med msn på mobilen för att ja klarade inte ens av att höra fläkten från datan.


Pratade med lite folk på msn tills ja somnade staxt vid 23.00.

Det här är min helg det.

Ska se om ja kan få med Robin o handla lite för vi behöver faktiskt handla lite.=)
Skriver kanske i kväll igen ska ju jobba då.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0