På plats...

Jaha då var man på plats i Norrköping. Trodde det skulle kännas värre än vad det gör. Ärligt talat känns det inget jobbigt alls, just nu.
Jag har mina saker och min älskade Walle här. Det är precis allt ja behöver.
Sen att mina vänner finns här är ju bara ett pluS!

Dagen började iallafall med att ja packade klart det sista, sen kom mamma, Sören och Sara vid 11-tiden. Vid det laget hade ja nästan burit ut det mesta till min bil, men Sören o Mamma fick ta en del de oxå. Det gick fort och smidigt o sen var det "hej då"

Hemresan gick bra, dock hade ja väldigt tur vid Flen där de hade fart kontroll, körde ca 60 km/timma på 50 väg.
De stanna mig iallafall inte. Tur det!
När ja kom hem packade ja upp det mesta på direkten men orkade inte med o packa upp kläderna, det lär väl ta sin lilla tid.

Ikväll har vi varit och fikat en stund. Jag, Sara, Jenny o Mikis.
Det var trevligt det. Har verkligen saknat det!

Nu ska ja sätta på en film och somna till.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Välkommen tillbaka till Norrköping.

Hoppas att jag träffar på dig snart.

Kram

2009-10-01 @ 23:46:37
Postat av: Johanna

Hej kära vänn! Johanna saknar dej! Hon vill att du kommer tillbaks. Vad härligt att de känns bra att flytta tillbaka.. Men snart så kommer jag;) hahah.. :) Puss & Kram

2009-10-02 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0