O där dog den vänskapen....

Alltså vad är det med dig? Ena dagen är du hur snäll och trevlig som helst.
Vi sitter och pratar om film och lite annat som två VÄNNER gör.
Sen nu, skojja ja lite med dig om att du jobbar imorrn, min facebook fucka upp sig så det tog hur lång tid som helst o skricka det sista..När det väl kommer fram då har du blockat mig.
Som ja skrev att ja kan bara acceptera att du vill ta bort mig från din vänner lista. Fast du kunde väl för faan ha sagt något?

Fattar inte det här med dina "en dagen trevlig och andra dagen block"
Fast vad dum ja är, så har det ju varit hela tiden FRAM OCH TILLBAKA!
I dina ögon är ja inte ens värld lite rakt bemötnade.

Så arg på mig själv att ja precis precis 15 minuter innan sakna dig!

Trött är ja på falska människor!
Tyvärr träffar ja på för många!

***

Sen du, du bara säger ett par ord och så får du mig på bra humör.
Du vet inte själv vad du gör, men tack tack!
Imorrn ska ja på innebandy =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0