Nu får det vara nog!

Det är för många som försvinner!
Av sjukdomar eller annat. 

Två av mina gamla klassa kompisar har gått bort nu, inte samtidigt men sen vi sluta nian.
Det är på tok för mycket!
Hade ju inte kontakt med någon ut av dem. Fast han som har gått bort nu lekte man ju ändå med när man var liten.
Och dansa en och annan dans med på lågstaidediscona.
Hoppas han har det bättre där han är nu.

R.I.P

Nu till det ja skrev igår, kan man sakna någon som man knappt känner?
Idag känns det bra igen, kanske för att vi prata ytterst lite men vi prata iallafall.
Försöker fundera ut vad det är är grejen?
Han vet nog inte ens om det själv. Fast idag är ja glad iallafall :)

Sov gott på er!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vem är det som gått bort?!

2009-10-15 @ 02:31:01
Postat av: Gunilla

Du får gärna berätta för mig också vem det är som gått bort. Jag rös när jag läste vad du skrivit.

2009-10-15 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0