Ljuger du?

Känner du dig träffad? Isåfall är det stor tid att börja tala sanning!
Jag menar tror du att du alltid kommer att ha dina kompisar kvar om du fortsätter?
Jag kan ju säga det att får ja veta att du ljuger denna gång...då är du faan raderad ur mitt liv.
Jag ljuger inte för dig, så varför göra det emot mig?
Tycker att det skulle vara svårt och komma ihåg allt man säger till olika personer.
Det är rätt tydigt att en del saker inte alls går ihop.
Men, ja säger en sak...Du har en chans berätta sanningen och det är okej igen!

***
Funderar ärligt talat på och radera ett par människor i mitt liv, inte för att ja tycker att ja har för många utan att en del av dom människorna ja har i mitt liv får mig på dåligt humör och ja känner att ja har allt för mycket i mitt liv just nu som får mig på dåligt humör...då behöver ja inte mer.

När ska man förstå att vänner är till för att hjälpa en, men det är inte dom som ska göra det hårda jobbet.
För att det är när man gör det hårda jobbet man kommer över något/någon. Och igenom det så blir man ju stakare och lär sig saker. Känner bara att ja blir på dåligt humör när man sitter och ältar samma problem fram och tillbaka och sen vips så börjar man göra något åt det, sen  gör man något helt annat.
Och så är du där igen och vi får höra hur jobbigt allt är.

Tycker väl oxå det är jobbigt att inte träffa/prata med Robin längre men ja måste ju lära mig att leva utan det!
Han är en person ja kommer minnas så länge ja lever men samtidigt så är det som det är och man måste acceptera läget hur tråkigt det än är.
Livet går vidare!

Så ärligt det är två personer i mitt liv just nu som ja känner för att radera ur mitt liv om ni inte tar tag i er själva!


Har jobbat två nätter nu på Sjuk och hemvårdsteamet och ska även jobba inatt oxå.
Jag hoppas på att det blir flera nätter där.
Springer ju runt som en yr höna men det ska väl gå bättre i natt för att ja ska förhoppningsvis gå på samma bil.
Kom in där tack vare Saras mamma!
Så himla snällt och rekommendera mig!
Kommer alltid vara tacksam för det.


Nu ska ja busa lite med min lilla fyrbenta innan ja gör i ordning mig och drar till jobbet.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Robin

Om det hade varit så enkelt...

2009-10-25 @ 07:45:58
Postat av: Kristin

Ja tänk, det är inte dig ja vill radera.

Men ibland önskar ja att det skulle gå och stänga av alla minnen och tankar. Saknar ditt eviga piano-spelnade =)

2009-10-25 @ 08:01:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0