God Morgon! =)

Tro det eller ej, men kunde faktiskt somna skapligt igår fast ja jobbat natt nu.
Så nu är ja lite små trött men känner mig ändå utvilad.

Vad har dagen att erbjuda då?

Först ska ja iväg med mamma o Sören, vi ska handla till mormor sen tänkte vi ta en fika med henne.
Det var så länge sen vi gjorde det.
Efter det blir det och träffa flickorna. Ska se om vi skulle leta kostym till lördag.
Har fortfarande inte bestämt mig om ja ska vara clown eller ängel.
Beror nog på vad ja hittar. Om ja är clown då kommer det nog kosta lite mer än om ja är ängel.

Men som Johanna sa igår.."man ska ju klä ut sig till något man inte är annars så va ängel" ;)
Det har hon ju rätt i. Lite synd att de inte kommer, men hon skulle komma ner lite senare i år.
Hon är så snäll hon ska göra mig en stor tjänst och hämta lite ett par grejer ja glömde hos Robin.
Det kommer ja vara evigt tacksam för!

Tillbaka till kostymerna.
Vet verkligen inte vad ja ska vara?
Hmm...Kommer säkert inte bestämma mig förens på fredag ;)

Vad tycker ni Clown eller Ängel?



VS



***
Från det ena till det andra, vet att det är innebandy i stan idag igen...Hmm...
Vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

Ska skicka i väg ett litet sms sen, lägga mig och se på film.

Ha en bra dag!
Kramar på er!






Kommentarer
Postat av: mostern

Kanske kan va Pongo;-)

2009-10-29 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0