Det kryper...

Det kryper i hela kroppen, är så trött så jag skulle kunna sitta o somna. Det som är grejen är att när ja lägger mig ner så börjar det krypa i kroppen på mig. Kan verkligen inte slappna av.
Vill sova i tid så att man inte sover bort hela dagen imorrn.
Idag har ja mest varit hemma. Har inte mått så bra. Har varit trött och lite seg.
Känns som om ja är på väg och bli förkyld, men det kommer liksom ingen förkylning.
Hoppas att ja mår bättre imorgon.

Vi kollade på Ace Age 3 förut. Den var sådär, höll på och somna.
Fast det är ju oftast så att 1:an är bäst. Och så var det i detta fall oxå.

Blir galen och vara arbetslös.
Har sökt ett par säljarjobb idag.
Får se, kanske har en talang inom säljbrachen.
Kan försäkra er att det inte är telefonförsäljnigs-jobb ja har sökt.
Så ja kommer inte att ringa er för att sälja något iallafall ;)

Nu ska ja lägga mig igen och så hoppas ja på att ja får somna ordentligt.

Kan man sakna någon man inte träffat och knappt känner?
Eller är det något annat ja saknar?
Kan inte sätta fingret på vad det är, men drömmer väldigt konstigt och om samma person flera dagar i rad.
Någon som är bra på drömtydning?

Sov gott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0