Borta bra men hemma BÄST!

Guu det är så skönt att vara hemma!
Har haft o göra hela tiden, det är då ja trivs som bäst. Är ju en social person som gillar o umgås med mina vänner.

Igår blev det arbetsförnedringen! Faan vad ja hatar dom. Kul att hon ja prata med säger

"Känner inte att ja har tid med det här för det är så många utanför"
Då känner man ju sig välkommen. Sen åkte vi ner till infoteket för att anmäla oss till distansutbildningar på komvux,  men det fanns ju inga platser kvar! SURT som faan! Ja som verkligen ville läsa matte b nu.

Dagen blev ju bara bättre som tur var! På kvällen blev det tacos och film med tjejerna!
Mycket trevligt. Vi såg Twilight, så bra tröttnar aldrig på den. Ska ha en vampyr, det har ja bestämt nu.

Gick upp tidigt imorse och ut med Walle. Sen kröp ja ner igen och somna o sov till 11.00 eller vad nu klockan var.
Då hade jag fått sms från Alex som fråga om ja ville hänga med o glo på handboll, hade ju ändå inget för mig så jag hängde på. De förlora! Men jag vet ju varför de gjorde det. Alex förklara allt och då föll alla pusselbitarna på plats ;) Får väl se om det går bättre för dem nästa gång hahahaa



Måste bara säga det, att det märks på Walle att han trivs som fisken i vattnet här.
Igår var vi ute i över en timma och gick och lekte.
Min lilla älsklig!
Nu ligger han brevid mig i sängen och tuggar på ett ben.

Senare vet ja inte riktigt vad som händer, ska iallafall äta "välkommen hem" tårta med Alex =)
Ska ta o små kolla på nån film o kanske blunda en stund innan ja drar upp till Kusse.

Och du Johanna, saknar dig..men kom ner snart så får vi ta en ute kväll här så du får se vad Norrköping går för =D

Tillbaka till livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0