Tråkig måndag....

Då var det måndag igen. Alla andra går till jobbet o Kristin sitter hemma arbetslös.
Inte roligt nu faktiskt. Samtidigt vet ja inte vad ja vill göra?
Är less på att jobba med omvårdnad..men vad faan ska man göra när man känner att det är det enda man kan.
Det är ju inte direkt så att jobben växer på träd som det är idag.

Är på as dåligt humör...jag vill hitta på något men samtidigt orkar ja inte vara social o trevlig.
Så vad har hänt sen sist ja skrev?

Ja...Helloween fest i lördags var okej...jag har inte så stor koll på mig själv om man säger så.
Blev rätt onykter, har tydligen minnesluckor..För att det är en del saker ja inte kommer ihåg. Dock har ja inte gjort bort mig, som Sara tror iallafall.
Skit samma bryr mig ändå inte.
Viktigast att folket hade trevligt o det verkade de haft iallafall.
Nu låter det som om ja absolut inte hade roligt men det är klart att ja hade.
Det var trevligt.

Fast ja blev ju lite avslagen, Robin ringde ju..och har inte pratat med han i telefon sen ja åkte ifrån Uppsala.
Kände knappt igen hans röst..och det gjorde ont...Så du slog sönder min brandvägg som ja byggt upp emot att längta efter dig eller känna några som helst känslor som har med dig o göra.
Men han ringde en kvart innan ja skulle ner till Jenny...så det blev väl kanske inte så bra inombords.
Ber om ursäkt igen, att ja var så kort emot dig. Inte min meningen. Blev bara så.
Ber även om ursälkt för fyllesmset till dig. Skrev ju ingen otrevligt men ändå.


Idag sitter man här och vill ha ett jobb o egen lägenhet..är trött på o bo hemma hos mamma.
Inget fel de är så snälla och vill så väl, men ja vill ha något eget.
Är på skit humör oxå, så det gör ju inte saken bättre.

Se om ja o Walle ska sova lite nu kanske ja vaknar på bättre humör sen.
Älskar den där hunden alltså.
Han är fasen mitt allt han finns där hela tiden.
Du som aldrig haft hund tycker säkert ja är jätte töntig men det är så man känner.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0