Svårt o sova...

Har visst svårt och somna..Alla tankar bara far runt och runt..
Grubblar visst så mycket så att ja egentligen inte vet vad ja grubblar över.
Jag tänker på olika grejer..och grubblar över vad som kommer hända om ja gör si eller vad skulle hända om man gör så.
Ska nog ställa upp i VM i grubbling skulle nog komma bland de 10 bästa (hehe)
Det är ju bra att man kan ha lite självdistans oxå.

***
Bara så DU vet. Kan du se dig själv som raderad ur mitt liv.
Du är falsk, du verkar inte stå för vad du säger och det händer bara konstiga saker kring dig.
Ska vi ha någon kontakt alls så är det du som får höra av dig.
För ja är så trött på dig.

Du känner säkert på dig vem du är.

Falska människor finns det visst rätt gott om. Fattar inte att man kan sitta ena dagen och säga att det inte är okej att nån har ex:et på facebook och sitter och pratar med honom.
Och sen säga precis tvärtom till en annan.
Konstigt att ja blir irrterad när en av mina kompisar satt o snacka med Robin?
Jaja...Nu finns ju inte det problemet längre, men att bara sitta o säga att ja blev förbannad över detta och sen inte förstå varför...det är bara vrikat.

***
Har faktiskt lite små ont i magen..ska se om ja inte kan få Walle o lägga sig brevid mig så ja får lite värme på magen. Kan vara skönt när man har ont i magen.
Mina ögon känns hur tunga som helst, men så fort ja blundar kommer alla tankar...Har inte hittat "off" eller "paus" Knappen till tankarna än. Någon som tror sig veta vart den sitter?

Hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0