Man ljuger aldrig om en sådan sak!

Det känns som om det ända jag har gjort sen ja flytta ner är och stötta dig och lyssna på dig.
Du ber mig dra åt helvete, när du är knöl full. Okej alla kan göra misstag på fyllan. Det vet jag oxå. Men när du får utbrott på utbrott då går du för långt.
Idag tog du ett steg till som du inte skulle ha tagit. Ibörjan när ja flytta ner satt vi i dit kök och vi var där för och prata om lördagskvällen innan och om hur du skulle bryta med killen du hänger med.
Linda, ja och Sara vi öppnar våra hjärtan och berättar om det våra svåraste tider i livet. Poängen med det var inte att jämföra killarna som gjort oss illa på helt olika sätt.

Meningen med vårt samtal var att du skulle förstå att man klarar sig utan någon som trycker ner en och kanske till och med blir fysisk ibland.
Du satt där och berätta att det kunde blir lite våldsamt ibland och jag tyckte synd om dig. Kände att det ända ja ville göra var att få bort dig ifrån denna kille. Och få dig och se att se att livet fortsätter utan honom oxå.

Du får dina utbrott, senast i lördags då du blir arg på mig för att ja ska iväg med Alex och inte kan sitta och lyssna på dig. Klart att man finns som kompis, men jag måste väl ändå förtsätta med mitt liv oxå.
Jag vet att du mår dåligt, men det gör ja med. Har en del och ta i tur med när det gäller mitt liv. Fast ibland känns det som du inte tycker att våra problem ens är värda och lyssna på.
Det var som Linda sa idag, du lyssnar ju inte. För du säger väldigt konstiga saker om du lyssnar på våra problem.
Efter utbrottet i lördags beteer du dig som inget har hänt.

Som ja förklara för dig så samlas allt i en klump till slut och tålamodet tar slut.
Det gjorde det för mig idag. Att du sitter och säger att killen du har berättat om som har varit våldsam emot dig är en bra kille. Då frågar ja hur du kan göra det. Då säger du helt plötsligt att det inte är sant. Jag frågar åter igen om det du ljugit och du säger att du inte riktigt minns vad du sagt i köket då vi satt och prata. Det är ju bara ett bevis på att du inte vet vad du pratar om.
Hade han varit riktigt våldsam emot dig hade du vetat sanningen och sagt den oxå. Då hade du verkligen inte sagt att han var en bra kille.

En sån sak sitter man inte och ljuger om, inte inför mig. Att sitta och säga sådan saker inför någon som har varit med om det på riktigt. (((OBS!! Inte i mitt senaste förhållande)))
Det förlåter ja aldrig. Jag hoppas att du aldrig kommer att träffa på någon som slår dig och trycker ner dig på riktigt. För enligt dig så är det ju bara du som mår dåligt och trycker ner dig själv.
Så efter vårat samtal har du sjunkit så lågt man kan göra i mina ögon.
Sa åt dig o inte prata mer med mig och det står ja för! Har tagit bort dig från MSN och facebook.

***
Nu känner ja mig väldigt nere, blev deppig av allt detta.
Att någon som man tror står en nära sitter och säger att hon blivit slagen och sen säger att hon inte har det. Och efter fem mintuer har hon blivit det igen. Det gör mig besviken.
Antingen har man blivit slagen eller så har man det inte.
Sen om man kommer med några fucking ursäkter om att "han körde mig iallafall till akuten"
Det är ynkligt. Som sagt vet inte vad man ska tro, men när man inte vet vad man har sagt så tror ja att du inte talar sanning, för säger man sanningen behöver man aldrig tänka efter på vad man har sagt.
Ska sova nu.

OBS!!
Som ja skrev i texten så är det INTE Robin som gjort mig något, det var innan honom.
Så ingen missförstår eller tror något illa om Robin!
Ville bara klargöra detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0