Kan det hända något bra snart?!?

Jag är trött på att det bara händer skit i mitt liv hela tiden.
Min dator är sönder, så ja sitter och surfar på mammas o deras dator.
INTE ROLIGT!
När man är van och ha alla sin musik på spotify och man ser på tv på internet..då är de faan inget roligt när skiten går sönder.
Har ju inte direkt råd och köpa en ny.
 Har ju försäkring på datorn, men tydligen står det på Robin. Men han är snäll och ska skriva över den på mig.
Så vi får väl hoppas att de lagar skithögen eller att ja får en ny!

Skulle verkligen behöva lite roliga saker i mitt liv nu...Trivs inte o bo här...Inget roligt o bo hemma..Ser ju inte så ljust ut på jobbfronten heller...ett par nätter i månaden räker inte till hyran.
Är trött på skiten.
Som ni kanske ser är ja inte alls på humör.
Lika bra o sova då kan man ju iallfall ha sina drömmar!

Lägger mig o ser nån film.


Kommentarer
Postat av: Michaela

hur går det med plugg-planerna då?

2009-11-16 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0