I love Spotify!

Skulle se filmen ja köpte igår, men den är seg och ja får inte ro att se den.
Satte då på min älskade spotify. Sitter och söker på lite gamla låtar som man nästan glömt.
Såå skönt att bara kunna sitta och lyssna på lite bra musik.

Hur har min dag varit då?
Jo, vaknade 06.00 av att Walle var kissnödig. Tog en riktigt snabbis ut med honom så han fick kissa.
Han ska ju ändå ut vid 08.00. Sen somna ja om och sov till 12.00 då det var dags att gå upp.
Skulle ju på interjuv, den gick bra..tyvärr bara timmis där oxå. Fast det är ju bra att man får in en fot lite här och där. Åkte och hämta upp mamma så vi åkte o handla till mormor.
Senare kom ja på att ja ville ha en film till ikväll så ja tog med mig Linda till maxi och shoppa hör och häppna!! EN film. Inte likt mig. Fast ja hitta faktiskt ingen mer. Fast ja väntar fortfarande på 3 Wallander filmer och 2 Johan Falk-filmer..Hoppas de kommer imorrn!
Är som ett litet barn som väntar på tomten :)

Nu sitter min lilla kille o vill leka. Ska nog busa lite med honom innan vi gör ett nytt försök med filmen.
Måste ju ändå se klart filmen när man köpt den.
Sen får vi se om ja ser den ja köpte idag eller om ja sparar den till imorgon.

En sak till behöver inte oroa mig för vad ja gör fredag och lördag iallafall. JAG JOBBAR ;)
Skönt det, fredag är helnatt och lördag är till 01.20...Så nån som vill hitta på något efter :P

Nu ska ja hämta en Power King sen ska ja se om inte Sara den lilla rara vill ta en trappdejt när hon kommer hem sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0