Hjärnan och hjärtat talar inte samma språk..

Okej nu sitter jag här och ska snart krypa ner.
Är trött o seg känns som om man är på väg och bli sjuk.

Vad har hänt sen senaste gången ja skrev...Hmm ja..Det har inte hänt så mycket igår natt jobbade ja en halvnatt.
Idag har ja inte gjort mycket, jag och Walle var ute och gick. Vi fick lite trevligt sällskap. Det uppskattas alltid!

Nu sitter ja här och bloggar på min nya dator som ja köpte igår.
Skönt med en ny när den gamla var helt paj. Skulle ju vänta på att få min försäkring till den gamla, men orkar inte vänta. Så det fick bli och köpa en ny.

Jag fattar inte att inte min hjärna och mitt hjärta kan tala samma språk.
Fattar inte det, när man vet vad som är bra för en så ska hjärtat säga nej. Sen när man vet att något kanske inte är lika bra då ska hjärtat säga ja. Ja, någon gång i framtiden kommer väl båda vara överens antar jag.
Hoppas ja iallafall.



Mamma fråga mig förut om ja ville ha i mitt fönster i år...julpynt alltså, men känner inte ens för att fira jul. Sätt en massa som är jätte ivriga över att få fram julsakerna, men inte ja...känns som ja skiter i julen!
Ska se om ja inte kan jobba då. Får man lite mer pengar i Januari.
Kommer säkert ändra mig tills dess. Nu ska ja lägga mig och sova innan ja deppar ner mig ännu mer!

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0