Helt förälskad!

I låten i från Arn, helt sjukt. Spelar den hela tiden och än har ja inte tröttnat.
Den är så himla fin.

Igår vaknade ja på bra humör..kanske för att jag hade en trevlig avslutning på söndagskvällen =)
Var ju någon som tyckte ja behövde lugna ner mig, och ja sa det att det kommer nog inte ta så lång tid innan ja har kommit på sämre tankar ingen..hihi...Guu vad rätt ja hade i det.
Att Kristin ska få vakna en morgon på bra humör och få behålla det tills hon går och lägger sig igen, verkar helt overkligt.

Som vanligt så ska "Någon" förstöra mitt humör med sitt tjat.
Ena dagen är vår vänskap uppsagd andra dagen är vi vänner igen. Är som om inget har hänt.
Jag är så himla trött på dina utbrott.
Bara för att ja tycker en sak och står fast vid dettta då är ja en dålig kompis. Jag kan bara inte med och spela med och inte säga vad ja tycker till dig för till slut skulle ja explodera och ja kanske skulle säga saker ja kommer ångra.
Men nu får det vara ett slut på skiten. Är trött på dina utbrott.

Idag har ja fixat lite med räkningar och med arbetsförmedligen. Blev ju inte som ja tänkt mig med räkningarna, men det ska nog gå iallafall.
I värsta fall får ja väl sälja bilen, det är inget mer med det. Fast ja gillar ju bilen så det vore synd om det skulle behöva gå så långt.

Idag händer inte mycket, funderar på att dra ut och gå med Walle. Kanske åka ut till Lindö och gå vid vattnet, det skulle nog både ja o Walle må bra av.
Ni tröttnar säkert på mitt tjat om Walle...Men han är den bästa! Älskar när han kryper intill när han ska sova.
Det mysigast är när han kommer och ska sova på armen. Eller när han kommer och lägger sig o snusar i nacken.
Min myshund! Skulle känna mig mycket mer ensam om ja inte hade han.
Förhoppningsvis kan han o ja snart flytta till egen lägenhet.
Vilket skulle vara hur skönt som helst.



Insåg en grej igår när mamma och ja satt och prata. Då prata vi lite om allt och inget. Så himla trött på en del människor. Då sa mamma " Antingen skiter du in personen i fråga" eller så får du bara "acceptera" hur denna person beteer sig. Men det tänker ja faan inte göra. Har haft så mycket överseende med hennes beteende.
Så nu är det färdigt med det.
Tack o hej säger ja till dig!

Måste säga att det var skönt o somna innan 03.00 och nu är ja lite halv seg men ändå på bra humör.
Hoppas att ja har lite mer tur i veckan med både det ena o andra! =)
Ha en bra dag ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0