Fredagskväll = Jobb.

Nu håller väl de flesta på och göra sig i ordning för att festa. Eller är hemma och myser med familjen.
Själv sitter jag och väntar på att få gå till jobbet.
Inte det roligaste en fredagskväll, men ja känner att ja inte riktigt kan tacka nej till ett 10-timmars pass.
Det finns ju faktiskt mycket värre saker än och jobba en fredagsnatt.

Har inte hänt så mycket, men ni kanske har sett att jag byt msn. Ni som har varit på min msn förut har ja flyttat över. De flesta iallafall.
Tog ju de ja pratar mest med. Skulle det vara så att ja missat någon kan ni ju säga till så addar ja er!

***

En sak har slagit mig de senaste dagarna, tänk vad man inte vet om en del människor som man har kring sig.
Har en gammal vän som ja inte umgåts med, men bara pratat lite löst på msn och facebook.
Vi börjar prata då visar det sig att vi varit med om samma sak, känns som man förstår varandra rätt bra.
När hon berättar om saker som har hänt henne, känner ja hur det gör ont i bröstet för att ja känner hur ja kände mig när ja gick igenom samma sak.
Det är bra konstigt att man går runt och inte vet att man kanske är mer lika än vad man först tror.
Jag förstår henne.
Jag vet att hon kommer komma ur bubblan!
Jag hoppas för hennes skulle att det går snabbt.
Hoppas att du läser det här, för att du vet att du alltid kan prata med mig.
Kommer alltid att finnas till hands!
Allt löser sig!
Kramar till dig, du vet vem du är ;)



***
Idag har jag för övrigt vaccinerat mig.
Vi skulle först göra det  på förmiddagen, men slö som ja är när ja jobbar natt så sov jag länge.
Så det blev och chansa på att det var lite folk vid 14.30 och det tog en halv timma så var ja vaccinerad.
Känner inget i armen än mer än att ja känner mig lite trött. Många säger att det började göra ont efter ca 12 timmar så vi får väl se hur kvällen/natten blir...Så vid 03.00 i natt vet vi ;)
Nu är det dags och packa jobbar väskan och dra till jobbet!
Ha en god natt!
Kramar till er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0