Städar....

Fast just nu sitter ja vid datan och tar en lite paus.
Tränade igår, var meningen att vi skulle gå ett pass. Fast vi kom ju dit 5 minuter innan det skulle börja och ingen av oss var klara så vi träna lite inne i gymmet istället.
Blev bra det.
Men vi måste bli bättre på att passa tiden så att vi kan gå på passen.
Sen kanske man ska boka en instruktör som kan göra ett bra träningsprogram för en.
För att köra samma sak varje gång kommer inte att hjälpa i längden.

Sitter här och ska städa sovrummet tänkte ja. Det var ett tag sedan.
Ska hämta Robin senare får vi åka o handla lite.

Lite trött på att alltid när man är ledig så ringer jobbet minst 2 gånger.
Det går inte en ledig dag utan att de ringer. Jag är så himla trött på det. Kan man inte bara få vara ledig?
Förstår inte att de inte ringer nån annan? Eller det kanske de gör men det känns fan inte så.
Som när de skulle ta reda på hur många lås som var kvar.
Då var ja sjuk, men de ringde fasen två dagar i rad och fråga samma sak. Fast de hade ändå listan där.
En del övergår mitt förstånd.

Känner mig på halv taskigt humör idag.
Vet egentligen inte varför, finns så mycket som ja skulle vilja få ut.
MIna åsikter om en del saker men då kommer säkert folk att ta illa upp.
´Fast som Robin säger, att ja tar åt mig för mycket. Och det gör ja. Jag tar nästan allt personligt.
Fattar inte att ja gör det. Sen finns det en sida av mig som inte bryr sig. Kanske är lite klyven ;)

Längtar till sommaren, kommer åka till Norrköping nån vecka.
Då kan ni hitta mig vid Sandviksgärdet. Så himla fint där. Där hör man hemma.
Där har man åkt och badat sen man var liten. Finaste badplatsen som finns.

Sen vårat lilla troll håller på och tappa tänder. Han har tappat sina framtänder i käken där nere.
Så gullg, han är den bästa!

Ska återgå till städningen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0