Så var det med det!

Blir så trött på att allt ska misstolkas. Även fast man berättar och säger vad man menar med ett blogginlägg så ska det bara tjafas vidare.
Jag skriver vad jag känner och tänker i min blogg. Då blir jag kallad feg för att ja inte tar det med personen ifråga.
Förra inlägget var inte specillt riktat emot någon!
Det var allmänt.  Och det har ja sagt. Men in i ena örat och ut genom det andra.
Vet inte varför det inte gick o lösa.

Kändes bara som om tafset steg och ja var ärlig o sa det oxå. Fast det skulle ja inte gjort blev ännu värre.
Kan man inte bara låta mitt blogginlägg vara, acceptara vad andra skriver.
En blogg är ju till för att man ska dela med sig av sina åsikter och tankar.
Jag hänger aldrig ut någon med namn eller likande.
Det ja skrev om Robin var ju mer att han var i samma rum och såg att ja inte var på dåligt humör och med det ville ja  bara säga att det är himla lätt att misstolka...om man sitter över msn och inte i samma rum.

Varför sitter ja ens o förklarar?!?
Man ska aldrig behöva förklara eller be om ursäkt för sina inlägg.
Så varför gör ja det då?!?

Nu har ja och Robin iallafall ätit lite, han fick Burger King och ja sallad :)
Mycket gott. Måste betsälla tid så man får ett styrketräningsprogram och följa när man tränar.
Kan ju inte bara gå på bandet.

Måste bara berätta att vi har väldens bästa och sötaste hund!
Han gav mig nämligen sov morgon. Han brukar alltid väcka mig sådär 6 tiden på morgonen.
Idag väckte han mig inte förens vid 10.30.
Gullig han är emot sin matte :D

Walle bara för fin, älskar den där lille skiten. Nu ligger han så fint brevid mig och sover. Ska kramas lite med honom.
Få lite kärlek. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0