Onsdag!

Jag vill att det ska vara torsdag...Då hade ja bara behövt gå upp en tidig morgon till men nu är det två med den imorrn.
Blir ju att man går upp tidigt iallafall när lilleman måste ut och kissa och bajsa, det blir ju ändå inte på samma sätt.
Sover ju tills han kommer och väcker mig. Så ibland kan vi gå ut vid 5 och ibland 7.30.
Beror ju lite på hur han sover.
Den lilla skiten, han är så fin! Kom hem genomtrött efter jobbet förut.
Skulle bara lägga mig en liten stund på soffan, då kommer den lille sötnosen och lägger sig hos mig och myser.
Tog inte många minuter innan båda sov djupt.

Nu har man jobbångest igen, ja förstår inte dom som har jobbat inom vården 20 år och fortfarande gör det.
Det är mitt löfte att ja inte ska jobba inom hemtjänsten om 20 år.
Ska inte bli en sån som inte prövar något annat!
Vill ju läsa i höst, men vi får se om ja kommer in. Har ju sökt så många gånger, men ja tveckar och sen när ja kommer in då är det 50 mil till den staden. Inte värt det.
Kanske om ja hade varit själv?

Ska nog ta och stänga ner nu och försöka sova. Hoppas ja inte drömmer om jobbet i natt igen.
Känns piss när man gör det för att då vaknar man med känslan av att man redan varit och jobbat fast man har hela dagen framför sig.
Tjuvkicka lite förut på schemat och det såg helt okej ut. Såg att ja skulle till min lilla gulletant. Hon är så söt!
För min skulle hoppas ja att hon bor kvar hemma. Fast för hennes skull hoppas ja att hon får plats på ett hem snart.

Nu ska ja och Walle släcka och somna in i drömmarns land. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0