Nu är man....

som vanligt efter denna helg.

Helgen började med att ja och Robin tokstädade i fredags, för att Robins kompis skulle komma och vara hos oss över helgen.
Det blev som det blev. Vi hämtade upp Robert på station. Åkte och handlade lite och sen hem och bara tog det lugnt.
Ja som kände mig lite seg i sallen gick och la mig ganska tidigt skulle ju ändå upp och jobba. Tog en stund innan ja somnade. Har ju prövat ett sånt här mobilt bredband vilket har varit possitivt. Har fungerat bra och det har inte varit något krångel med det. Så som det känns nu kommer ja behålla detta.



Somnade och sov så skönt till klockan ringde och det var dags o gå till jobbet. Jobbade bara till 12.30.
Vilket var skönt.
När ja kom hem hade Robin och Robert redan varit och handlat mat. Så det var skönt.
Alla tre gick ut och busa lite med Walle. Han är så söt när han springer omkring med sina leksaker som vi tar med ut till honom.
Efter att vi motionerat Walle lite så var det dags att gå in och börja kvällensfestande.
Det som stod på schemat var att vi skulle träffa Johanna och Janne sen efter det skulle vi vidare till Lisa.
Imellan där skulle vi möta upp min kusin Alex och hennes kompis Madde.
Vi åkte hem till Lisa och hade det trevligt innan vi gick ut till Saluhallen. Trevligt trevligt.
Det var faktiskt länge sen ja hade så roligt ute.
 Blev inte en sån bra
bild på Saluhallen. Men så ser det ut på kvällen.
Nice va??!?



Söndagen var en halv bakisdag och en halv jobbardag. Började jobba 16.30.
Erik hade förstås sätt min kommentar på facebook och var inte alls förvånad när ja inte ville ha bilturen som ja alltid annars tar!
Kvällen gick bra.
Kom hem och såg lite på film slutade med att Robin som ville se filmen somnade först. Fast ja är inte den som är den utan somnade ganska snabbt därefter ja med.

Nu sitter jag och jobbar, har jobbat sen 22.00 igår kväll och jobbar fram till 06.30.
Sitter och funderar lite, det är nämligen så att ja måste gå till snickaren för att lämna nyckeln då klockan är 06.30.
Fast de måste ju ändå räkna att man jobbar fram till 7.00. Eller? Annars bjuder ja kommun på en hel halvtimma och det vill ja verkligen inte.

Sitter och tänker på att man ska aldrig ta något förgivet!
Kan inte sluta tänka på dig gumman!
Är så ledsen för din skull. Ja vet ju inte allt. Så tills ja gör det så hoppas ja att det kommer bli bra igen.
Stora Kramen till Maria.
Säg bara till gumman, så kommer ja ut. Kan köpa med mig lite kladdkaka och grädde.
Alltid bra när man känner sig nere;)

Nej nu ska ja ta och hitta på något i 1,5 timmar till. Sen får ja gå iväg med nyckeln.
tack o hej.

P.s Jag går och lägger mig när ni andra går upp ;) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0