Jag ger mig....

För idag...somnade som vanligt när ja  kom hem från jobbet.
Robin satte på någon film från 89 som ja toksomnade till.
Nu sitter jag duschad o klar...tror att ja ska sova på soffan ikväll...känner för att krypa ner och se på tv och bara somna.
Finns det något bättre?

Varför skaffa ja gymkort?
Man behöver ju inte det om man jobbar på Snickaren.
Den listan ja hade idag innehöll 3 av fyra som bor högst upp 4 trappor upp utan hiss.
Och 2 av 3 har två besök på förmiddagen :) Så idag har ja gjort nytta.

Tog de första tillsynerna ja hade på eftermiddagen...slutade med att ja satt och drack kaffe med en av tanterna.
Hon är så söt. Hon hade vilat middag när ja kom på eftermiddagen och ja tycker lite synd om henne. Så ja hade bestämt mig för att hon och ja skulle sitta på hennes balkong och prata en stund och hon drack kaffe och ja drack saft.. Så det blev 40 minuter i solen. Tycket både hon o ja var skönt.

Hoppas bara att solen kommer tillbaka imorrn. Ska ut till Skaris med Jodi. Var länge sen vi umgicks.
Tror inte vi har där tillsammans sen i slutet av förra sommaren. Sen har vi inte umgåsts så mycket.
Så vi har mycket och ta igen och prata om ;O)
 
Skulle behöva handla skor imorrn oxå...såg att mina jobbar skor var trasiga.
Får se skopunkten ligger ju på vägen dit. Vi får se imorrn. Nu ska ja smörja ansiktet och sen krypa ner i soffan.
'Ska upp tidigt imorrn oxå.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0