Grattis Morsan!

Sitter i norrköping just nu och väntar på att mina kompisar ska samla sig så att vi alla kan ses.
VI håller på och drar ihop ett litet gäng som ska iväg och göra något skojjsigt.
Det här har ja saknat, och dra ihop gänget och göra något. Saknar nog mina vänner mer än vad ja riktigt tror.
Får se vad vi ska hitta på just nu sitter ja och väntar på Maria som skulle ringa några kompisar. Så får vi se vad som händer.

Hur kommer det sig att ja är hemma nu då?!?
Jo jag tyckte mamma förtjäna och träffa sin lilla jänta på morsdag. Så efter att ja kört Robin till jobbet i morse drog ja iväg ner hit. Mamma visste inget och blev hur glad som helst när ja o walle kom.
Var väl bara ett fel med det hela, Robin var ju inte med. hihi..Stackarn han jobbar.
Så vi har ätit hos mormor..vilket var gott. Vi lagade en riktig "landet-middag"
Hur gott som helst!

Åker hem ikväll sen när ja är klar...Vet inte när det blir..men ja är ju ändå ledig imorrn så det är ju ingen fara.
Skönt och köra på natten.
I veckan väntar en träff med Helen, en med Johanna och en med Jodi....haha kanske kan slå samman dem.
Ska väl få lite gjort hemma. Sen blir det och ta fram Wii-bräddan! Har ju faktiskt gått ner, sen ja vägde mig sist. Tror att det beror på att ja inte äter lika mycket godis som ja gjorde förut.
Det är ju bra. Med lite träning kanske det händer något snart ;O)

Nu ska ja ta hand om min dog en stund...Sen blir det nog och åka upp till kusin.

hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0