Go natt o sov så gott!

Ligger här i sängen med Walle vid min sida.(hehe)
Robin sitter ivardagsrummet och spelar lite. Hans tur och jobba natt snart.
Om jag fick välja skulle ja jobba natt.
Skulle kännas mycket bättre.
Jag känner mig alltid pigg och glad när ja ska jobba natt. Slippa gå upp på morgonen.
Man kan ju hoppas att det blir mera nätter lediga åt mig.
Något måste de göra för att de har ju dagit ner en peronal på kvällen.
Vilket kan bli rätt tajt.
Fast det är som det brukar, bara pengar som styr.
Sist ja jobba kväll gick det bra, men det var inga långa besök de gamla fick.
Allt det där kommer synas nu när vi bara får betalt utifrån tiden vi faktiskt är hos brukarna.

Jag börjar få lite panik faktiskt, vet inte varför.
Men det är bebisar överallt!
Jag vet inte vad som hänt men man ser bebisbilder överallt. Och kommer man in på någons blogg så handlar den om en bebis. haha...Är kanske är lite avundsjuk, fast ändå inte.
Det är väl bara och konstatera att det är babybooom! Just nu.

Jag och Robin har tittat lite på ett par tatueringar. Jag är bra sugen på och göra en igen.
Sitter och kollar dagligen om ja kan hitta någon bild som ja fastnar för.
Hade ju en förut som ja gärna vill ha och sen hitta ja en igår som ja skulle kunna tänka mig och ha på benet.
Kan ju faktiskt visa den. Spara den.

Den tyckte jag var fin och enkel. Vill inte ha någon jätte avancerad grej.
Vi får se om ja vågar göra något.

Sen är det någon som läser min härliga och roliga blogg (höhö)
som vet någon som kan fick i ordning bloggens utseende?¨
Då kan ni väl säga till. Vore bra nice och få ordning på den. Slippa ha det som alla andra.
Nu kanske ni tänker att ja skulle kunna göra det själv, men det ger ja mig inte på en gång till. En gång är en gång för mycket!

Ska försöka sova nu klockan ringer 06.30.
Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Dani

kan kanske göra sen när det lugnat ner sig i skolan lite :)

2009-05-13 @ 01:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0