Jävla arbetsdag!


Så jävla irriterad ja var när ja slutade nästan en halvtimma efter ja skulle.
Började med att vi var en mindre än vad vi skulle.
Jag fick åka väg och bada en tant samtidigt som ja skulle hjälpa till och handla.
Det gick bra fram tills vi hade handlat klart och börjat köra ut varorna.
Då fick vi ett larm. Som vanligt så går larmet till de som har bilen. Inget mer med det bara och åka dit.
Kommer dit och tanten inte öppnar. Får inget svar och vi kommer inte in för att hon har låst säkerhetslåset.
Så vi fick vänta ca en timma, för att få veta att hon inte var hemma.
Får se hur allt blir imorrn.
Vi kom iallafall därifrån vid 16.10 och skulle sluta 16.30 och hade tre handlingar plus två tillsyner.
Åkte för att hämta ett par jobbarkompisar som skulle hjälpa oss. Till saken hör att de bara var Maria som stod så snällt och vänta på mig. Jag blir lite fundersam och fråga Maria varför hon var ensam.
Tydligen satt det folk inne och "prata" Då fick ja spelet och går in och säger till på skarpen.
Fick med mig en till, men den andra sitter kvar. Brukar inte vara sån som springer till chefen men idag fick hon höra vad ja tyckte och om vilka. La till ett par extra plus för Maria så att Chefen får veta vad hon förlorar.
Så jävla skit aktigt att inte hjälpa till. Sen att man sitter och säger att man har ont i axlarna och inte kan jobba.
Varför ens vara på jobbet då?!? Skulle alla känna efter så skulle Snickaren inte ha någon presonal. Det är
min åsikt! Måste tacka Walter för att han tog låsen idag! Hade verkligen ingen lust att jobba med det idag!

Nu ska ja bara mysa med Robin, katterna och Walle.
Kanske spela en skvätt =D

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är bara sååååå BÄST <3

2009-03-09 @ 23:15:43
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0