Fredag=Frihet!

På fredag får vi våran bil :D
Pratade med Martin nyss och han sa att de lämnar den nån gång efter han slutat o jobba.
Så jag hoppas han slutar tidigt på fredagar :)
Ska bli så skönt och få bil man kan göra så mycket mera då.
Jag är inte klock det fösta som kommer upp i mitt huvud då är, Nu kan ja köra Robin till jobbet.

Det är ingen som kan säga att ja är självisk iallafall.

Igår var det en toppen dag för Walle, han hade av

                          1. Robins laddare
                          2. Min internetkabbel

                          3. Sladden till min datamus.

Skönt att Walle hade roligt iallafall.

Så nu har jag och Maria bestämt oss för att börja träna på allvar!
Ska vi fixa lite med det imorrn kanske. Ska räkna lite på det. Blir ju lite mycket nu med bilen och allt, men ska kolla på det ikväll. 
Senare ikväll blir det jobb, och sen är ja ledig i 1 dag. Wiii! 
Då blir det nog att städa av lite för att vi är ju inte hemma i helgen. 

Så i helgen blir det Norrköping!
Funderar på att åka genom Enköping ner till Norrköping. 
Fast det är ju inget roligt man vill ju testa bilen på Motorväg, så vi får se vad klockan är när vi åker. Det får bestämma vilken väg vi åker! ;)
Nu ska ja äta lite sen ska ja plocka lite i köket och sen utgång med Walle... =) 

Ha det så bra ni!


                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0