Tre dagars ledig!

Nu är den ledigheten snart slut. Jag jobbar alltså imorgon.
Jobbar kväll, så det är ju inte så farligt.

Så vad har ja gjort denna ledighet?
Jo, i fredags tog ja och Helen tåget till Stockholm och shoppade lite.
Vi hadlade inte mycket, men ja hitta en klänning som jag ska ha på kryssningen :)
Kommer bli super läckert med svarta leggings. 98 kr var den värd!
Kan säga det till Maria och Sara...ni som har klagat lite på mig när det gäller kläder och färger.
Den här klänningen är faktiskt turkos... ;)
Nu ska ja bara sola lite. Kommer bli skit snyggt om ja har lite färg på kroppen.

Sen när jag och Helen var på väg emot tåget så ringde Robin och berätta att han bjudit över en jobbarkompis och hans tjej. Ohhh! Tänkte ja.
Så en panikstädning och ett panikbesök på systemet. Sen var man klar för en kväll med gäster.
Hade inte så höga förväntnigar på det hela men det visa sig bli riktigt trevligt.

Så de var kvar tills en bit in på natten. Sen sov vi halva lördagen.
Var meningen att vi skulle ut på kvällen men det blev inställt. Vart lite små irriterad för vi var på väg.
Skulle bara blåsa håret så var ja klart och då bestäms det att vi inte ska ut. Så det var bara o sminka av sig igen.
Skönt idag iallfall att vi inte gick ut.

Nu sitter Robin och gör musik...Hoppas han kommer någon vart så han kan tjäna de stora pengarna snart! =)

Ska ta o lägga mig i soffan o se på film nu eller kanske läsa en bok...vi får se vad det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0