Sååå sugen...

På att läsa en bok, har köpt tre böcker ifrån CDON.com.
Hoppas de kommer snart...Skulle bara vilja lägga mig i sängen och drömma mig bort i en bra bok.
Är verkligen en periodare när det gäller och läsa. Ibland kan ja läsa hur mycket som helst och ibland tittar ja inte ens åt en bok. Men nu har suget satt in.
 Jag hoppas verkligen att ja har köpt bra böcker. Här är de jag valde.
Så nu väntar ja.......



    
    











Idag sov ja, Robin och Walle hur länge som helst var så himla skönt. Sen tog vi det lungt. Åt lite mat och lite sånt. Sen såg vi en film, sen så var det dags o köra Robin till jobbet.
Det gick bra det, men sen när ja kom tillbaka och hade gått en promenad  med Walle. Kom ja på! JAG OCH ROBIN HAR GJORT DET IGEN!

Det blev ju lite stressigt när vi skulle åka så Robin glömde lämna nyckeln till mig och ja glömde o säga till.  Så det var bara och gå upp till Robin mamma och pappa.
De var inte hemma...så ja traskade emot bilen och täkte att vi får väl göra samma sak som i lördags, åka till vakten på Robins jobb och sen ringa in till Robin.
Som tur är så svänger Robins pappa in på gatan så ja får nykeln av honom! Tur att de är så snälla!

Nu ska ja gå ut lite med Walle sen blir det o lägga sig och kolla på film.


Kommentarer
Postat av: Maria

14 år till salu har jag-... Den va bra men hemsk :(

2009-06-04 @ 22:45:58
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0