En släng av damp....eller

Samma gamla vanliga PMS. Igår var ja på så dåligt humör så det blev läskigt.
Jag vet inte hur Robin stod ut. Jag gnällde, skällde och var bara dryg. Kändes nästan som om ja fått damp. Höll på och börja gråta för inget.
Kände mig verkligen nere. Konstigt att det kan bli så i kroppen bara av att man ska ha sin mens.
Finns ju medel emot PMS...kanske ska pröva det.
Inget roligt och vara tjej på sommaren! Min mens kan ju vara lite sen ibland...men den tycks komma i rätt cykel under sommaren. Konstigt. Äggstockarna kanske värms upp, vad vet ja?
Skulle ju vara bra om man kunde uppfinna något så man kunde reglera det där själv. Att nu denna månad passar det inte så då tar vi det nästa månad. Det hade ja viljat ha.

Jaha..vad ska man göra denna vecka då? Inte bada iallafall.
Kanske till helgen...ja just det..denna helg räknas inte. För då jobbar ja :(
Snart semester. Hoppas bara att det går snabbt.
Ska tycka synd om mig själv nu!
hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0