Ohhh.....

Varför ska tiden gå så sakta?!?
När man vill ha något eller man väntar på att få något, då ska tiden alltid gå sakta!
Förstår inte det, men det är mycket ja inte förstår.
Jag är så trött på en del människor just nu så ja bara spyr på dom.
Känns som om ja alltid blir irrterad nån gång under dagen när ja jobbat.
Så ska det inte vara. Tycker om de flesta arbetskamrater men en del är väldigt egoistiska.
Det är inte meningen att det ska vara jätte lugnt på en kanske två rader och andra får slita massor.
Har tjatat om detta i förra blogginlägget men ja tycker det är dåligt.

Det är ju ett lag-spel man måste vara en lag-spelare när man jobbar som oss. Hjälpa till, ge och ta!
Så tycker ja att det ska vara iallafall.

Imorrn, blir det att handla lite och styra lite, kanske ska gå förbi bibban och kolla lite faktaböcker ....men vi får se om ja kommer så långt.
Nu ska ja krypa ner och ja hoppas ja får sällskap, aldrig fel med en film och lite mys.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med dig om raderna. Och det är inte bra att du mår dåligt av det här.. Just sånna här saker som fick mig att prova ett annat ställe.. Hoppas det inte slutar med att mitt förra ställe är bättre :(

2009-01-28 @ 08:05:28
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0