Nu börjar min helg!

Nu när alla ska gå tillbaka till sina arbeten så är ja ledig.
Vilket är det skönaste med att jobba helg, bara ligga kvar i sängen och dra sig och veta att det är måndag och att man har hela 3 dagars ledighet framför sig.

Blev ingen omställning i vårat liv idag.
Det var så här att vi skulle åka och kolla på en lite vovve som är 9 veckor.
En Rottis bladat med pitbull, men vi kom fram till att det får vänta ett tag.
Dels blev ja lite tvecksam över att det var pitbull i hunden. Det är ju bara så att media har lyckats att skrämma mig lite för dessa hundar.
Vilket är fel, för att man kan få vilken hund som helst att bli aggrisiv.
Fast ja med min fantasi såg en massa konstiga saker, som om hunden blir knäpp och har ihjäl Måns eller Linus.
Min hjärna som spökar lite. Så där har media lyckats vrida om min hjärna.
Hade ju varit mysigt med en lite vovve som man kunde rå om, men nej det får vänta.

Längtar tills om 6 veckor, dels kommer JAG vara 8 dagars ledig för att ja har tagit ledigt för att Sara ska komma.
Meningen var ju att vi skulle försöka få med så många som möjligt men det var ju som vanligt, ingen som kunde så vi kan ju boka in nästa år samma tid kanske det är fler som kan/vill komma upp.
Får ha roligt med mina vänner här uppe och Sara. Och det ska ni veta det är inte helt fel det heller.
Mina vänner här uppe + Sara+ Robin= Lyckad och rolig kväll.
Ska bjuda några från jobbet tänkte ja oxå, har fått himla bra kontakt med ett par stycken nu på senaste tiden.
Nu blir det att smsa lite till Robin och sen se en film. Såg den andra Arn-filmen igår och ja tyckte nästan den var bättre än första.

Sov gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0