6/1-09=Ledig dag.

Gu så skönt det är med ledig dag mitt i veckan.
Så skulle ja aldrig säga om ja skulle jobba i helgen som kommer, men så är inte fallet.
Har min ledig helg framför mig.  Är tillochmed ledig fre, lör och sön.
Det är skönt och det bästa med det är att Robin också är ledig. Då kan vi alltid hitta på något.
Om ja tänker efter var det ett tag sedan vi var lediga samma helg.

Denna vecka händer inte mycket, ska jobba onsdag och torsdag.
Sen så vet man aldrig vad som händer i helgen.

Sara ringde nyss och fråga om ja inte kunde komma ner till Norrköping i helgen, det lät ju jätte skoj men ja måste tyvärr tänka på pengarna.
Det har ju varit jul så lite pengar har ju gått åt där.
Så det blir och stanna hemma.
Tror kanske att vi kommer ner till min födelsedag men vet inte än. Inget bestämt. Får se om inte mamma och Sören kommer upp.
Vi har inte pratat om det än.

Ska snart gå och handla, sitter och funderar över om ja ska gå till Willys eller bara gå till ICA.
Vilka stora beslut man måste ta denna dag haha.
Livet är inte lätt alltid...Ska mysa lite med Måns o Linus nu om de vill :)

hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0