Tillbaka till världen....

Har varit sjuk, sen i söndags!
Började på söndagseftermiddagen med att ja sa att ja började få ont i mina ben.
Och som Sören sa så slår det aldrig fel, när ja känner mig trött och får ont i benen då blir Kristin sjuk.
Som sagt på kvällen hade ja över 39 graders feber!

Vaknade på min 22-års dag med nästan 40 graders feber. Var ingen vidare födesledag. Får spola fram tiden till nästa år och ta igen den då. Men tack så mycket för alla grattis-hälsningar :))
Sov mig igenom denna dag.

Fortsatte med feber även på tisdagen, sov största delen då med. Igår vaknade ja med 38,5 och ja kände mig helt frisk.
Det är så konstigt det där när man haft så hög feber så tycker man nästan att man känner sig frisk när man har så lite feber.
Idag har ja varit feberfri men hur trött som helst. Har haft konstig ont i min nacke oxå. Gick och hämta lite mat på Pizzerian förut, men efter det så blev ja så slut och fick så ont i nacken, ja vet inte om det var för att ja ansträngde mig?

Men ja var helt slut så ja somna på soffan och sov i två timmar. Nu ikväll när jag inte gjort något så känner ja inget i nacken heller, så vi får se vad som händer med detta. Genomförkyld är ja och ja ska vara hemma fredag,lördag och söndag. Känns bäst så, för detta önskar ja faktiskt ingen annan. Kan tänka mig att skulle ja smitta nån liten tant eller farbror så har de inte mycket att sätta emot.
Har ju lyckas smitta Robin iallafall, så nu är det han som har en massa feber, men han klarar den höga febern lite bättre än vad ja gör.
Ska se om ja inte kan ta en liten promenad imorrn. Men ja vill fasen inte gå ut för tidigt DEN HÄR SKITEN SKA INTE FÅ EN CHANS ATT KOMMA TILLBAKA!

Ligger i soffan nu under täcket så skönt.
Ska nog blunda en stund innan ja tar mina kuddar och går in och lägger mig.
Go natt på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Buhu ingen Kristin i helgen :(

2009-02-12 @ 22:42:05
URL: http://kevinsmother.blogg.se/
Postat av: Maria.. i norrköping=)=)

du smittade mig genom telefon:P

2009-02-13 @ 07:37:18
Postat av: Maria

Ska du passa på och bli frisk lagom tills jag går på ledigt :(

2009-02-16 @ 15:34:48
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0