Styling! :D

Imåndags ringde Robins mamma och frågade om ja hade tid och träffa henne idag vid 17:30.
Det var klart ja kunde det. Har ju varit ledig idag.
Visste att det hade något o göra med att ja fyllt år, men ja kunde verkligen inte komma på vad det kunde vara.
Och TRO MIG ja har tjatat på Robin om vad det kunde vara.
Men ja tog bussen ner till stan och möte Ing-Marie.
Så gick vi vidare till Rut m fl. Det är en klädaffär som ligger här i Uppsala.
Där skulle ja får gå på STAYLING!
'Först kändes det dumt när tjejen i affären och Ing-Marie sprang och hitta kläder åt mig.

Men undan för undan så började ja tycka om det, att få vara mittpunkten.
Tjejen i affären hade plockat fram kläder som hon trodde ja skulle kunna ha.
En del kunde ja ha och en del inte.
Sen såå är ju Robins föräldrar otroligt snälla så ja fick handla kläder för 400 kr.
Får verkligen inte glömma den fina presenten ja fick av min ÄLSKADE SAMBO!
Ett par jeans som satt som gjutet!

Så det blev ett par Jeans,två linnen, en lång tröja,en vår/sommar Jacka och en halsduk.
Kommer känna mig så fin när ja har på mig kläderna
Sen gick vi bort till Robins föräldar då fick vi en varsin klocka som de köpt i Thailand. Hur snälla som helst.
Är såå Himla nöjd med denna dag.

Det var nyttigt att gå på stayling för att man får veta mycket om vad man passar i och vad man inte passar i.
Sa det att det är ju konstigt att man inte frågar om hjälp när man handlar kläder, men det blir ju bara att man går och tittar och sen prövar något och passar inte det så skiter man i det. Eller så är ja iallafall, men från och med nu så ska ja nog ta mer hjälp av personalen.

 
Mycket trevlig och hjälpsam personal!
Har ni tid kolla in kläderna, finns mycket fint!
Nu ska ja gå och kolla på mina fina kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0