Kan inte sova....

Fast Robin ligger där inne och sover, jag är helt klar vaken.
Ska upp och jobba om ett par timmar oxå, vilket inte alls känns frästande.
Två dagar ledig och de går hur fort som helst. Vet inte vart tiden tar vägen.
Det verkar inte spela någon roll om man jobbar eller är ledig, tiden går så snabbt iallafall.

Har iallafall bestämt mig för en sak efter att ha surfat runt på internet och det är att när ja åker till Norrköping och hälsar på tänker ja inte fara omkring som ja gjort de senaste gångerna för att träffa alla.
Känner att ja proriterat fel när jag varit där nere.
Och nästa gång har ja ju något med mig som ja måste ta ansvar över, så då kan ja inte bara åka runt och träffa en del.

Senare ikväll kommer Mamma och Sören, ska bli skönt och ha dem här igen. Vill att de ska flytta upp, då skulle allt finnas här. Då skulle ja inte behöva bry mig så mycket om Norrköping. Så klart Sara men hon kommer ju hit, pluttan.
Ska bli sjukt kul att hon kommer hit. Det var så länge sen hon och ja umgicks. Tänker på det varje dag nästan. Det är nog det enda som ja saknar. Våra stunder i trappan och när Sara,ja och hennes lillebror spelade pingis på ett gammalt köksbord i källaren. Det var tider det. Annars kan ja inte komma på något som ja saknar sådär jätte mycket.
Konstigt att man inte saknar det mera? Man är ju ändå född och uppvuxen där. Fast det är svårt och sakna något när man känner sig nöjd och lycklig över det man har.
Då behöver man ju inte längta efter något som man inte har. :))

Jag kan nog säga det att flytten till Uppsala är det bästa jag gjort hittills i mitt liv.
Ska krypa ner brevid Robin och försöka sova.
God natt på er, eller man kanske ska säga god morgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Har utmanat dig i min blogg :)

2009-02-06 @ 15:07:00
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0