Ett jobbpass kvar till 7 dagars ledighet!

Nu är det inte långt kvar tills ja är ledig i 7dagar :))
Det är bara ett jobbapass kvar, men jag såg att ja, Nettan och Erik jobbar ikväll och då kan allt hända.
Hoppas det är rätt så de inte har byt iallafall för då vet man att kvällen kommer gå snabbt iallafall.

Vakna för 20 minuter sen och känner mig faktiskt pigg, kanske ska jobba enbart natt?!?
Skulle behöva pröva att jobba flera nätter i rad för att verkligen veta om ja skulle orka.

Från och med imorgon och en vecka framåt händer det mycket roligt.

På fredag kommer SARA :)) Ska bli så himla roligt. Det var så länge sen vi umgicks bara vi.
Sen på lördag ska vi festa lite, har sagt till en massa att komma över men vet inte riktigt vilka som kommer.
Men först blir det shopping med Sara :)
Blir kanske och gå till bowlingen och ta en cider/öl för att när vi springer på stan ska Robin spela bowling med sina föräldrar. Vill ju säga "Hej" iallafall. Lite skillnad från mitt ex föräldrar! Då fick man ju ont i magen varje gång man skulle träffa dem!
Så ja har det allt bra nu, med snälla människor runt omkring mig :)
Guu vad jobbigt ju börja ja längta lite smått efter Robin :(

Kom på vad som kommer vara det mest tråkiga med denna vecka
Och det är när Sara ska åka hem :( 

haha det här är bästa bilden! :)

Nej nu ska ja göra mig i ordning för att gå till jobbet.
Har faktiskt lite pappersarbete och göra innan ja tar tag i mina vanliga arbetsuppgifter.
Kul och höra från en del att man skulle passa och jobba på kontor.
Kanske ska ta över Chefens stol :P
Isåfall Maria så har du en given plats hos oss ;)

Bye bye nu :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaaaaaaaw va gulligt av dig.. Synd bara att du inte är chef då... :( TA ÖVER STOLEN NU DÅ VA FAN :D

2009-02-26 @ 17:03:06
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0