7 dagar kvar...

tills man blir 22.
Ska bara fira lite lugnt med mamma, Sören och Robin.
Men sen i slutet av feberuari då kommer Sara och då blir det fest för både mig och Robin.
Så alla som läser detta får gärna komma.

"Nej Mamma, du får inte komma"
Haha...Känner dig och vet att du tänkte att ni kunde komma upp då med..hihi.

Jaha, jobba då sista kvällen nu, har jobbat 36 timmar på 4 dagar, det är mycket för min del.
Men man får se det fina sen när pengarna kommer.
Från och med ikväll har ja två dagar som ja ska hinna städa upp på. Innan mamma och Sören kommer.
Ska bli kul och ha Nicke här oxå, ska fasen  ta med honom till parken.
Skit hund!

Den 7:de Mars smäller det på jobbet oxå, då blir det fest. Det är den gången man går dit och känner att det ska bli riktigt roligt och gå dit. Tror att det kommer bli grymt roligt.
Så blir det. Blir mycket där i början i Mars.
Men ser fram emot det så grymt mycket!
Mars kommer vara den bästa månaden på hela året! Vad ja tror nu.
Ska fixa mig sen blir det jobbet :)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu längtar jag också till mars :)

2009-02-03 @ 16:27:01
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0