Underbart är kort!

Heej på er!

Nu bloggar ja lite, inte en dag försent kanske.
Har inte haft tid eller lust att blogga under en tid.

De senaste dagarna har varit de bästa på väldigt väldigt länge!
Satt och läste igenom de senaste inlägget över att ja var bitter över att ja flyttat till Uppsala.
Fast i lördags förmiddag kom ja på igen varför ja gjorde det.
För att en av värdens bästa människor bor där!

Allt började i fredags efter att ja varit med Linda och Mikaela på någon fest.
Det var väl helt okej. När ja kom hem på natten var ja lite onykter, svårt att hålla sina känslor i styr.
Tyckte att det var en rätt jobbig kväll, på det sättet att ja aldrig sätt en av mina närmaste kompisar vara så ledsen. Det gjorde så ont i mig att se henne så ledsen. Så jag skrev till Robin och vi börja snacka sen ringdes vi och i fylleyran bokade vi en biljett hit till Robin.
Klockan 12.30 kom Robin och ja var så bakis som ja kunde bli. Vi gick en sväng upp på stan och kollade.
Var så nervös innan ja träffa han, det kändes likadant som det gjorde när vi träffades första gången.
Fast allt det försvann när ja såg honom! Då hade ja äntligen min bästa vän hos mig igen.
Robin stannade ända tills idag och då gjorde det ont när ja lämnade av honom på vid tåget vill ja lova.
Under dessa 4 dagar har vi inte gjort så mycket, tittat på film och bara umgåts. Skönt och bara vara.

I måndags iallafall käkade vi Sushi och det blir godare och godare för varje gång man äter det.
Fast ja måste lära mig o äta upp allt ris, fisken är god men riset blir lite mycket.
På natten blev ja lite kass i magen, så tyvärr fick ja hoppa över och jobba på tisdagen.

Det mysigaste har nog varit när vi bara låg och kolla på film. Har så svårt och hålla mig vaken.
Fast ja själv tror att det är att ja kopplar av när ja ligger där och myser då blir ja ju trött och somnar.
Det är ju synd att ja missar halva filmerna men det blir ju så mysigt.
Kan inte rå för det! =)

Till en lite tråkig sak nu, blir så jävla lack när folk ska ifrågasätta varför Robin var här och andra saker som har med mina känslor för honom o göra.
Jag gör faaan som ja vill ska ja bara be och få tala om.
Kan ju säga det att jag skulle inte byta bort dessa 4 dagar för något i värden.
Klart att det känns svårt o släppa iväg honom men det är mitt eget problem. Det är liksom min huvudvärk om man säger så.
Så nästa gång ni/du ska i frågasätta mig så kan du göra det lite snyggare kanske....!
Eller i bästa fall inte alls!

Det är ju inte bara ja som tyckt att det varit roligt att Robin varit här, utan Walle älskar verkligen sin husse.
Han har varit så busig och busat med husse. Man ser verkligen på Walle att han tycker att det är roligt när Robin brottas med honom. I morse var det roligt att se Walle, helt knäpp blev han sprang omkring i sägen tyvärr trodde han ju att matte var någon stutsmatta....För fyy vad han hoppa på mig.
Nu ligger han här med mig och vi ska väl sätta på en film snart.



Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0