Snö snö snö!

Hoppas att snön stannar kvar nu. Det är ju inte jätte mycket snö ute men det är iallafall vitt!
Jag vill så gärna att den stannar kvar!
Tror tyvärr inte att den gör det, men man hoppas iallafall.
Är himla seg idag, känner mig inte 100%
Så himla glad att ja och Robin fått kontakt igen. Känns bra och ringas och smsa lite. Mår riktigt bra när ja jag pratar med honom! Både jag och Walle skulle vilja ha honom närmare!
Fast nu är det som det är och ja känner mig iallfall himla glad över att vi hörs!

Ska snart lägga mig och se på avsnitt av Tre koronor, så roligt o se det igen.
Får se om ja kanske åker med mamma o Sören ut till mormor. Fast det är sånt vi får se.

Hoppas ni har en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0