Ledig dag = Långpromenad :)

Somnade skaplig natten till idag. Hur skönt som helst.
Mamma hade tvättstugan och då får jag sovmorgon för då tar hon Walle på morgonen.
Himla sött av henne. Så jag var vaken en stund när de gick ut sen somnade ja om o sov. Hörde inte ens att ja fick sms. Konstigt det där, ibland hör man ibland inte. Vet inte, det måste ju bero på hur tungt man sover.

När ja vakna var ja skit sugen på att gå ut o gå, men ingen som hade någon speciell lust och hänga på, då blev det jag och Walle. Sen fick vi sällskap av Robin en bit. När han stod och vänta på sin älskade Sushi.
Skönt och gå tycker ja. Vi var nog ute i över 60 minuter och gick. Skönt det. Fixade med handsfree till telefonen så alla som tror att ja gick och prata med mig själv, så kan ja berätta att ja pratade med Robin i den (hehe)
Sen satte ja på radion, vilket var rätt skönt o ha i öronen när man går.
Blir inte så tråkigt då.

När jag kom hem lämnade ja bara av Walle sen stack ja till Willys och köpte lite frukt. Var skit godis sugen men frukt fick det bli. Okej...en kexchoklad blev det oxå, men den har ja inte ätit upp än...Var jätte länge sen jag åt gröna äpplen...så gott!! :)

Nu funderar jag på att se Flickan som lekte med elden. blir iallafall och se den innan ja somnar!

Hoppas ni haft en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0