God Jul!

Tyckte att det var någon som sa att det var julafton idag, tror att det stod det i kalendern oxå.
Känns inte ens som julafton! Så för mig kan det hela kvitta. Så hade lite julstämning igår, men det lilla lyckas ju ett par personer ta bort! Tack för det!

Tog med datorn ut i köket, för att mamma färgar ju nu mitt hår, det var ju så att ja inte riktigt hann med det igår.
Så jag hoppas det blir bra.
Dagen igår var lång, vaknade vid 7 och gick ut med Walle sen blev det att åka till frisören. Efter det så åkte ja ut till Maxi för o glo lite. Hittade inget speciellt, men väntade tills de andra affärna öppnade så ja kunde plocka ögonbrynen. Liten julklapp till mig själv.

Jaha, nu när det är ju ska man tydligen vara snäll emot folk som står eller har stått en nära.
Tydligen så är det rätt många som misslyckas med detta. Förstår inte varför man vill och ens orkar lägga ner energi på och vara dryg och dum. Kan man inte bara låta andra människor vara, sluta snacka en jävla massa skit bara sköta sig själv helt enkelt.
Synd att visa inte verkar förstå hur mycket de verkligen sårar människor omkring sig.
Tycker det är så synd. Man ska ta vara på varandra och bra vänner växer inte på träd.
Så jag säger bara en sak, SLUTA!
Tar du åt dig av detta, kanske du bör tänka efter på vad du gör eller har gjort. Kanske hög tid att be personen om ursäkt och sluta upp!

Till mina vänner!
Ha en riktigt bra julafton!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inget att be om ursäkt för ska man inte göra det heller. Har man nåt att be om ursäkt för, ska man be om ursäkt.

2009-12-24 @ 16:07:16
Postat av: Kristin

Till dig som inte vågar står för vad du skriver, det är ju bara om man känner sig träffad man ska tänka efter...och be om ursäkt, Tydligt att du tar åt dig!

2009-12-25 @ 02:46:50
Postat av: Anonym

Nej jag tar inte åt mig men jag vet vem ditt "tal" är riktat till och då kan du skriva det till den personen istället.

2009-12-25 @ 11:06:24
Postat av: Gunilla

Kristin! Vet du om att du kan sätta in en spärr på bloggen så att man inte kan skriva kommentar till din blogg om man inte skriver namn och e-adress?

Så gjorde en granne till mig när hon fick en massa elaka kommentarer på sin blogg.

Brukar läsa här och jag blir sååå glad när jag läser att du Sara o Mickis fortfarande är så bra kompisar. Ni kommer sitta på hemmet och vara senila ihop om en jäkla massa år.

Kram på dom bästa tjejerna. Jag diggar er.

2009-12-25 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0