Fin dag i Uppsala.

God förmiddag!
Nu sitter man här i Uppsala, nu känns det bra. Kändes konstigt igår när vi kom hit. Men var så trött men känslan försvann med lite sömn. Nu känns det bara bra o man tittar efter sina gamla jobbar kompisar hela tiden. Har inte sett någon än. I värsta fall får ja springa bort en snabbis innan vi åker tillbaka.
Ska försöka träffa Johanna, Helen och Jodi, innan ja åker hem igen. Men vi får väl se hur det blir med det. De måste ju ha tid med mig oxå. (Hihi) Fast det skulle ju vara roligt att träffa Jodi o lilltjejan. Har ju sett kort på henne och hon är ju jätte söt.
Så nu sitter jag här medan Robin jobbar. Ska hämta upp han vid 16.00, för han ville åka till Elgiganten o kolla lite.
Sen tänkte vi handla lite mat och laga något gott Får se vad det kan bli.
Måste ju berätta vad jag fick av Robin i Julklapp. Tidigare i höstas hittade ja en Wallanderbox med filmerna 4-8, tror ja att det var för 149 kr. Klart man köper den. Sen nu till Jul har ja kommit på att ja vill ha de andra två boxarna, så att man har filmerna 1-13. Så då önskade ja mig 1-4 av mamma o Sören o de fick ja. Sen så när Robin kom ner åkte vi till media markt där ja skulle få välja en julklapp. Tänkte ja först ta den senaste Wallander, var bara det att senare hittade ja sista bxen med filmerna 8-13. Och då var han så snäll o köpte den åt mig. Så nu har jag 1-13. Har sett två igår innan vi åkte..blir nog fler när ja kommer hem.
Juldagen var iallafall rolig! Jätte trevligt var det ute, dansade inte något..tyckte bara det var trevligt o sitta och snacka! Så man får väl tacka flickorna för en kort stund på palace och Robin och Matte för resten =)
Förstod inte något alla bara försvann. Sara o Linda hade tydligen letat efter oss, säger bara att det kanske är dags för ett besök på glasögonmagasinet för oss alla tre, för tydligen så har vi gått om varandra. Sen lilla Maria hon åkte hem hon, hehe...Som sagt det var en jätte trevlig kväll och det var roligt att träffa alla som man inte träffat på år och dagar. 
Nu ska ja ringa min kära mamma och sen ska ja se om ja kan lista ut hur man sätter på tv. Jo jag vet, har bott här men kollade precis och det är inte kopplat på samma sätt som det var då.
I värsta fall får ja se om inte Robin kan svara.
Ha det bäst för det har ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0