Ännu en natt/tidigt på morgonen blogg.

God morgon på er!

Jag hoppas ni sovit gott under natten, det har jag fram tills att Walle väckte mig. Skit hund, men ja älskar honom iallafall.

Ja vad ska man ta o skiva nu när man är uppe med tuppen.
Kan ju berätta det att det var en mycket trevlig dag igår som spenderades med tjejerna!
Mikaela, Sara, Sofie åkte och käkade hos Linda!
Mycket trevligt och gott var det.
Började morgonen/förmiddagen med att gå upp till Mikaela o dricka kaffe, meningen var att vi skulle sätta upp henns julgran! Det gick ju som det gick, drack en kopp kaffe och sen satt vi och prata om allt o inget. Senare gick vi neråt emot mig och hämtade upp Sara sen fick vi skjuts av Saras snälla mamma. Så då åkte vi ner till stan där ja inhanlade de första julklapparna för i år. Kan inte skriva vad, för att jag vet att morsan läser bloggen.
.
 När vi var klara så gick jag och Sara o beställde en varsin tid hos frisören. Så senare idag vid 8.30 ska jag kippa mig. Så snälla att de öppnar en halvtimma innan de ska egentligen bara för att ja ska få klippa mig! Det tackar ja enormt mycket för!
Skönt och vara fin till julen och juldagen!
Efter det gick vi till Mingla där Linda jobbar!
Värt ett besök om ni är hungriga eller sugan på lite fika!
Billigt och gott :)
Där slog vi hjäl ett par timmar med en massa tjejsnack.
Skönt o ha er tjejer! Roligt o bara sitta o snacka!

Ikväll blir det uppesittarkväll med Sara, Mikis och troligtvis Sofie.
Vi tänkte spela bingolotto och bara ta det lugnt, lite mysigt sådär...Nu har ja inte många kvar o köpa julklappar till.

De är:

Mamma - Har ja redan
köpt en klapp åt men ska köpa något mer.
Sören - Har ja redan köpt en klapp åt, men ska köpa något mer.
Mormor - Vet precis vad ja ska köpa och vart, så det är bara o fixa!
Robin - Om han inte säger något han behöver eller vill ha så vet ja vad ja ska köpa! Tror ja:P
Sara - Hon har sagt em grej som hon vill ha får se om ja hittar någon fin sådan, annars får ja hitta på något annat, har en sak som ja troligtvis köper om ja inte hittar det andra!
Till mig själv - Klippning och kanske ögonbrynsplock! Får se hur mycket pengar ja har kvar ;)

Vi får väl se vad tomten kommer med!


Jag hoppas alla kommer att få en underbar jul och ett gott nytt år!
Tänkte nog skicka iväg några MMS istället för julkort!
Så ni får säkert något under dagen, om ja har erat nummer ;)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för mms:et =D

2009-12-23 @ 10:34:30
URL: http://mimavibe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0