Vad hade ni trott?!? Svara gärna....

Vi säger att den ni lever med går på efterfest efter att ha varit ute på krogen....Sen ringer man honom två gånger med två timmars mellanrum och varje gång ni ringer säger han att han är på väg hem.
Allt slutar med att han kommer hem 9.45 med tre riktiga bitmärken vid bröstet, revbenet, axeln och handen.

Han säger då att det är nån galen tjej som gjort det och han har inte varit beredd på det!
Och att det självklart inte hänt något mer.

Vad skulle ni tro?

Är ja dum som tror att det hänt något mer?
Är ja dum som tycker att biter en människa dig en gång då ska man väl för fasen kunna säga ifrån om det händer 3 gånger till?!?
 Är ja dum för att ja blir förbannad på att han kommer hem 9.45 efter att ha varit ute?

Är jag dum som inte vet alls vad ja ska tro?

Hatar just nu mitt liv. Vill bara träffa min drömprins som verkligen respekterar mig. Är ja inte värd det?

Ni som läser kan väl ge mig svar för att ja kommer inte på det, så ja är väl dum.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är INTE dum Kristin.. Precis så som du förklarar skulle jag också reagera.. Verkligen.. Va fan tror han egentligen? Att han kan komma och gå som han vill bara för att det är hans lägenhet?? Nej du Kristin.. Du är vård bättre.. Mycket bättre.. Och en sak till.. Tror han verkligen att du är så dum så du skulle gå på den förklaringen???

2009-08-22 @ 17:56:20
URL: http://kevinsmother.blogg.se/
Postat av: Kelan

jag skulle tro och reagera precis likadant kan ja säga... du ÄR värd MYCKET bättre än så gumman!



du vet var jag finns..



Kram

2009-08-22 @ 20:44:49
URL: http://kelanlelan.blogg.se/
Postat av: maria

du ær værd den BÆSTA och de vet du=)=)

och nej jag hade inte trott han och førstår att du reagerar som du gør .de hade jag med gjort...

ælskar dig=)=) kramar om...

2009-08-25 @ 20:03:46
URL: http://marreja.blogg.se/
Postat av: Robin

Maria du kan ju börja med att lämna tillbaka spelen som ni har lånat, och tänk för fan innan du skriver. "Komma och gå som han känner bara för att det är hans lägenhet?" Tacka fan att jag får komma och gå som jag vill i min egen jävla lägenhet... Sen så skiter jag fullständigt i vad du tror eller inte, jag behöver verkligen inte sitta och förklara mig vad som hände och vad som inte hände. Har väl för i helvete ingen anledning att ljuga?

2009-08-29 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0