Söndag.

Söndag idag då, har jobbat 7.30-12.30.
Det har varit som vanligt, men ja börjar undra hur det ska gå?
Helglistorna ser ut som de gjorde innan ja gick på semester, alltså de har varit lika i 6 veckor.
Den stora problemet är att en del av våra gamla inte är som för 6 veckor sedan.
Varför gör de inte om dem? Någon måste ju sätt att det inte var som det skulle.
Jag hade en rad där ja ska vara klar 11.30. Fast nu när man jobbar helg ska ja byta av en jobbarkompis som sitter hos en tant. 11.15-12.15. Slutar 12.30.
Kan ju säga det att det är allt tjat om tid.

Kom iallafall till en tant. Hon är så snäll och rolig.
En sån man skulle kunna stanna hos i flera timmar.
Tyvärr så hade jag inte tid så det fick bli och göra det nödvendigaste och sen gå.
När ja skulle gå sa hon att ja skulle ta en godis. Tog emot godisen, och sa tack.
Då tittar hon på mig och säger, du fick ju hela burken.
Så himla gullig, henne kommer ja sakna!
Så nu när ja tar en godis ska ja tänka på henne. =)
Ibland tycker ja ändå att det här jobbet är helt okej.



***

Pratade lite smått om bloggen igår, varför skiver ja blogg?
Jo när man är ledesen så får man ur sig alla känslor. Är man glad så vill man ju att alla ska få veta det.
Jag har inte många läsare, men det ja skriver på min blogg kommer de som läser ändå få veta förr eller senare.
Det är ju inte så att hela Sverige läser min blogg. (Tyvärr, kanske hade fått lite pengar då :P)
Dit ja vill komma är, att jag skriver om min vardag, vad som händer i mitt liv och så vidare.
Och det kommer ja fortsätta med så länge ja vill och känner för.
Då vet ni det. ;)

***

Vad gör ni en söndagskväll som denna?


Kommentarer
Postat av: Kelan

ja va gör man en kväll som denna?



Har ju precis ätit o sådär :P

2009-08-30 @ 18:50:33
URL: http://kelanlelan.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

Ja forsätt du det är bra att skriva av sig och det kan va lättare o skriva än prata.

2009-08-30 @ 19:03:27
Postat av: Kristin

Ja, mamma. Det är det. Är ju lite skum sådär..men när ja tycker det är jätte jobbigt då kan ja liksom inte prata om det. Men när det blir lättare då vet du att ja kan prata.

2009-08-30 @ 20:51:51
Postat av: Anne-Marie

ja vet det känner ju dig!!!!

2009-08-31 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0