Har lovat Sara...

Att inte grubbla mer idag iallafall. Vi kom fram till att ja ändå inte kommer på något svar och det har hon rätt i.
Vi kom även på det att svaren står ju skrivna i stjärnorna. Så istället för att grubbla så ska ja ta med mig en filt och gå och lägga mig på gräset utanför och titta på stjärnorna.


Nån som ser svaret? :P

***

Skämta lite bara, ja och min älskade lilla Walle ska snart sova. Tänk om han inte fanns..då hade ja deppat sönder totalt.
Han ger mig så mycket glädje och han får mig och skratta. Han är det bästa jag har.
Och vet ni? Det bäst är att han o ja kommer alltid o hålla ihop. Han sviker inte, han nafsar lite och väcker mig om morrnarna men utöver det så är han världens finaste!

 
Min mys Walle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0