Fredag!

Fredag idag då, eller dagen är ju snart slut.
Såg filmerna igår, den ena var bra den andra var dålig.
Efter vi sätt klart filmerna fick ja nån jäkla mini-förkylning, näsan rann som bara den.
Mådde inte jätte bra imorse men ja gick till jobbet iallafall.
Känner mig tung ikroppen och huvudet, fast ja har nog ingen feber.
Jobbdagen gick faktiskt rätt fort. Var nog inte inne på kontoret mer än 30 minuter på hela dagen.
Då måste ja ändå ha kommit upp i mina 75% av arbetsdagen ute hos brukarna.

***

Imorrn blir det jobb igen. 8.30-12.30.
Jobbar likadant på söndag. Inte en jätte jobbig helg.
Trodde att ja skulle få nya schemat idag, men tydligen inte.
 Det hade ju varit bra och veta hur man ska jobba i September.
Får snällt vänta till på måndag.
Ska försöka jobba så mycket som möjligt.
Bara det går och få ihop med Walle.
Han kan ju vara ensam ett tag och jobbar ja kväll eller dag kan ja alltid åka hem till honom en stund.

***
Känner mig helt slut nu. Ska fixa lite innan jag ska lägga mig.  Har tänkt och se bröllops duellen.
den verkar bra, men vi får se. Kanske är en film och somna till.
Skönt och sova. Älskar verkligen o sova, för allt kan hända när man drömmer.
Har börjat drömma så konstigt nu på sista tiden, men det är väl för att det rör sig så mycket i huvudet nu.
Hoppas ja är piggare imorgon.
Sov gott när ni lägger er!


P.S Hade gärna haft nån och krama ikväll, skulle behöva det. D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0