Älskar...

att få kommentarer...men man kan ju inte skriva dem anonymt ;) 
Skoja bara, klart ni får det.
Sitter på Robins mac det är sjukt litet tangentbord.
Har föresten prövat att snusa inget ja kommer fortsätta med!
Hade snusen inne i 1,5 sekunder o det smaka skit. =)
***
Har börjat få jobb-ångest nu men det är för att ja vet att ja ska upp tidigt.
Fast det är ju bara imorrn och sen tre dagar till ja behöver oroa mig för de,t sen blir det att jobba natt.
Hoppas man får lite bra lön nu bara.
***
Tror inte ja kommer få nån lägenhet här uppe, så det blir nog Norrköping i slutet av september eller i början av Oktober.
Fast då har man ju alla sina kompisar där nere, blir ju roligt. Har ju inget o klaga över de två veckorna ja var hemma nu i sommar. 
***
Nu tänkte ja slänga mig i soffan o se på tv...typ det ja gör.. Finns inte så mycket o göra.
Blir fest på jobbet oxå tror det var den 5:e september synd att man jobba då för det lär ju bli sista festen ja kan vara med på. Fast jag får tänka på mina pengar istället. 
Ska försöka jobba så mycket som det bara går. Så jag får ut mycket pengar. Man vet ju aldrig när man får jobb i Norrköping. I allra värsta fall får jag sälja bilen, men det vill ja inte. Förutom att den är lite svårstartad när det regnat ute så tycker ja om bilen. 
Fast varför oroa sig idag när man kan göra det imorrn? ;)

***
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Kelan

tycker det låter som en jättebra idé att flytta tillbaka hit ;) jag blir kvar i stan jag också,tackade nej till jobbet i thn av förklarliga skäl :) vi kan ha mycke kul i framtiden isf :D



kram

2009-08-24 @ 01:08:29
URL: http://kelanlelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0