<*>23 aug<*>

Då var det söndag då.
Tack Maria o Kelan för kommentarerna.
Vet väl om det innerst inne oxå.
Fast just nu får ja väl tro att det inte hände något.
Kan ju inte tro att han ljuger. Eller ja hoppas inte det iallafall.
Fast det sårade mig jäkligt mycket.
 
***
Blir nog lugnt idag, har ont i skallen.
Ska gå in och lägga mig på soffan och se på tv. Har inte så mycket annat o göra.
Ska se om Dani ville hjälpa mig och göra iordning min blogg. För att ja är jäkligt trött på hur min ser ut nu.
Så ska se om hon vill.

Sitter och pratar med Sara nu. Tur att jag har henne!
Likadant Kelan. Tur att ja har er!
Ni andra betyder oxå mycket för mig men Sara o Kelan betyder mycket för mig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

finns alltid här vad det än gäller... det hoppas jag du vet gumman!



kram

2009-08-23 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0