Ja, jag blev trött.

Det var ett tag sedan jag skrev nu.
Så det är väl dags och skriva lite.

Dagen började med att ja och Maria åkte och köpte tränings-skor. Hittade ett par på första försöket, konstigt.
Kul att de passa. Riktig nöjd.
Sen stack vi och träna. Vi träna och gjorde så gott vi kunde.
Det gav resultat iallfall, blev redigt trött så ja har sovit med Robin ett par timmar nu på eftermiddagen.

Tycker iallafall Maria var bra :) Som tänkte ta bussen vi Vaksalatorg men gick med mig till Salabacke och tog bussen där.
Så nu blir det träning på fredag igen.
Ska bli skönt sen när man kan komma i sina gamla jeans igen.
Kommer ta ett tag men nu är det dags!

Imorgon är det valborg, men ja känner inte för att göra något. Det känns som ett måste att gå ut och festa bara för det är valborg. Tror inte att jag kommer göra något speciellt. Kommer nog spara mig till helgen då ja och Robin ska försöka få ihop lite folk och grilla. Då känner man sig inte tvingad att festa.
Man är ju inte tvungen och festa imorrn men det känns som om man "ska" festa på valborg.
Som det känns nu ska ja vara hemma och mysa med Walle.

På lördag ska ja och Robin åka lite kolla på vart han bodde när han var liten.
Roligt och se.

Nu ska ja spela lite.
Sen blir det och köpa mat till Robin som jobbar i natt.
Imorrn jobbar ja till 14.30 GUUU vad skönt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så det va inte bara jag som somnade på eftermiddagen hahahaha.. Skit trött va ja.. Tyvärr så är jag pigg nu :/

2009-04-30 @ 00:39:28
URL: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0