Synd att helgen går så snabbt =(

Den här helgen har verkligen varit jätte bra!
Vi har inte gjort ett dugg, det är så skönt. Igår så sov vi till tio så gick vi upp.
Jag la mig på soffan och somnade ett par timmar till.
Sen slöade vi bara tills Robins föräldrar ringde och ville visa katten för Robins faster.
Det lilla besöket avslutades på Aspentos med god mat och bra sällskap.

Sen idag har vi inte heller  gjort något speciellt. Vi har bara gjort lite mat och tagit det lugnt.
Nu på eftermiddagen blev ja så sugen på äppelpaj så jag sprang och handlade lite äpplen och det som behövdes till en paj. Så nu står den i ugnen så ja tänkte bara  springa in i duschen lite snabbt och sen blir det soffan och tv:n!
Ska ju jobba sex dagar veckan som kommer. Om ja inte får semester nästa söndag.

På lördag blir det lite jobb fest, ska se om ja kan byta så att ja jobbar dag istället för kväll. Men ja kan lova att det blir lugnt!
Orkar inte må som jag mådde förra söndagen.


En sak till! Jag ångrar inte att ja följde mitt hjärta!
Som sagt ibland måste man satsa för att vinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0